kötés, horgolás

gondolkoztam, hogy nyissak e új blogot, az új hobbimnak is, de arra jutottam, hogy inkább itt teszem közzé gondolataimat, alkotásaimat, hisz mint kreativitás  összekapcsolódik.

ez egy kis összefoglaló lesz az elmúlt kb. 1 hónap történéseiből.

nagyon régen megtanultam a horgolás/kötés minimális alapjait, de mivel lassan haladtam vele, nem okozott gyors sikerélményt, így a varrás mellett döntöttem anno.


az újrakezdés…

különleges ékszeralkatrész után kutatva, bele botlottam   a Zpagetti  „fonalakba” jó vastagok, így gyorsan lehet vele haladni … vettem belőle, és horgoltam nyakláncokat belőlük.

a többit  itt találod …


új ismerős ... 

nemrég megismertem a neten Adéltaki nagyon szép dolgokat alkot, ezen felül imádom olvasni a blogját, szellemes, olvasmányos stílusa miatt.  létrehozott a fészen egy free-form csoportot, ahova csatlakoztam, és ezzel elindúlni látszik az új hobbym …


fonalak ...

Tante, hagyott rám hímző és horgoló fonalakat, melyeket azóta is őrzök, aztán elővettem a régi fonalakat, melyeket még régen egy olaszországi utazás során vásároltam. akkor itthon ezek a fonalak teljesen ismeretlenek voltak.
a sok fonalból összesen egy nyári pulcsit kötöttem és emlékszem a csodájára jártak és nem értették, hogy pamut fonalból, nyári pulcsi? ….

érdekes, hogy azok a fonalak, amelyeket több mint 20 éve vásároltam kint, most újra divatban vannak.
így mivel évek óta itt álltak érintetlenül gombolyagokban, most divatosat alkothatok belőlük. annyi persze változott azóta, hogy most itthon is elérhetőek a különleges, jó minőségű  fonalak.


a neten barangolva felfedeztem egy különleges fonalat (Katia Triana)
 gondoltam kedvcsinálónak jó lesz.
mázlimra a Burda boltban volt egy nagyon kedvesen eladó aki megmutatta, hogy kell kötni …
 bíztatott, ez pont amatőröknek való, … volt vásárlója aki gyakorlott kötős és visszament, hozzá, mert nem értette J
tényleg igaza lett, az első kicsit döcögve ment, de utána már gyorsan haladtak a sorok egymás után

a többit  itt találod ...


fonalboltok ...

mivel nem ismerem a fonalakat, így nem merek egyenlőre netről rendelni, tehát el kezdtem felkutatni a fonal boltokat, hogy ne csak lássam színüket,  hanem érezzem is puhaságukat.

találtam is boltokat, 1-2 már is a kedvencem lett,
… és van ahova lehet, hogy többet nem megyek vissza. igazán felszerelt, nagy választékú bolt, de semmi nincs felárazva.
 én egyenlőre úgy választok fonalat, hogy mi az ami tetszik nekem és mi az ami a pénztárcámnak is, és irtó kellemetlen állandóan kérdezgetni, az eladótol az árakat. a 3. kérdezés után meg úgy nézett rám, mint egy véres rongyra, mintha én tehetnék róla, hogy nem tudom az árát.


most aztán kereshetek helyet a lakásban a fonalaknak. a varrás, az ékszerkészítés és egyéb apró kreatív tevékenységeim  is elég helyigényes hobbik, és most még ez a sok fonal is …




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése